26 Haziran 2013 Çarşamba

Haftanın Kitabı 149: Teknoloji Benim Neyim Oluyor?

Haftanın Kitabı 149: Teknoloji Benim Neyim Oluyor?


Künye:   Teknoloji Benim Neyim Oluyor?, Ahmet İnam, ODTÜ GELİŞTİRME VAKFI YAYINCILIK VE İLETİŞİM A.Ş., Liste Fiyatı: 6,00 TL., Kitapyurdu Fiyatı: 4,49 TL., Tedarik süresi SATIŞ YOK(TÜKENMİŞ), 3. basım, 2005, Kitap Kağıdı, 144 sayfa, 135x195 mm, Karton Kapak, ISBN: 9757064173, Dili: TÜRKÇE, İLGİLİ KONULAR: Bilim, Mühendislik,  Popüler Bilim.





Özet: "Benim ilk yayımlanmış kitabım Teknoloji benim hayatım. Doğamın bir parçası, Teknoloji Ahmet İnam, Ahmet İnam Teknoloji, Adınız Süheyla mı, öyleyse Süheyla Teknoloji." Ahmet İnam




yazışmak üzere, neşeli okumalar ve seyirler dilerim.
26 haziran 2013 çarşamba, Antalya, Türkiye
Harun Taner <harun.taner.antalya@gmail.com>